Výsledky 861 – 870 z 8 491 (0,135 sekund)

Identita a image značky Dermacol na českém trhu

 (Barbora Chládková)

Diplomová práce: Identita a image značky Dermacol na českém trhu  (Barbora Chládková)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2018

které drží krok s posledními módními trendy ... a vydala se směrem nejnovějších módních výstřelků, pravděpodobně by se jen ... Zdroj: Logo Dermacol. In: Dermacol blog [online]. 2014
https://theses.cz/id/rq8f5r/65127_chlb01.pdf

Influencer marketing

 (Karolína Alvaradová)

Diplomová práce: Influencer marketing  (Karolína Alvaradová)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2019

https://www.evisions.cz/blog-2016-03-04-zbozove ... https://blog.triad.cz/marketingovy-slovnik/co ... bytových a módních doplňků, Bonami a
https://theses.cz/id/921mco/68474_alvk00.pdf

Online marketingová komunikace při nákupu oděvů

 (Lucie Barborová)

Diplomová práce: Online marketingová komunikace při nákupu oděvů  (Lucie Barborová)

ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s., 2021

společně a často sdílí své módní zkušenosti na sociální sítě. Právě ... Nosit to, co je zrovna módní už tedy není tak zásadní ... https://www.mbymontcalm.co.uk/blog/retail-and-fashion
https://theses.cz/id/1opqck/zaverecna_prace.pdf

Romský oděv a šperk

 (Laura Mašová)

Bakalářská práce: Romský oděv a šperk  (Laura Mašová)

Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, 2023

roce 2000 se konala módní přehlídka "Luminita tančí", kde se ... vyrobeny repliky romských oděvů pro módní přehlídku muzejní noci ... https://www.budcMap.cz/Tema/Blog/Cas-na-zmenu
https://is.muni.cz/th/u02lw/Romsky_odev_a_sperk.pdf

Využití influencer marketingu ve vybrané společnosti

 (Monika Říhová)

Bakalářská práce: Využití influencer marketingu ve vybrané společnosti  (Monika Říhová)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2022

z: https://www.advisio.cz/blog/zakladv-influencer-marketingu-l-cast ... z: https://www.footshop.cz/blog/menime-se-navenek-posouvame-se ... ve zbytku světa. Díky zpopularizování módního trendu umělci převážně
https://theses.cz/id/rqstns/73928_rihm04.pdf

Návrh rozvoje začínajícího podniku zabývající se online prodejem módních oděvů

 (Stanislav Jaroš)

Diplomová práce: Návrh rozvoje začínajícího podniku zabývající se online prodejem módních oděvů  (Stanislav Jaroš)

Vysoké učení technické v Brně, 2022

ZABÝVAJÍCÍ SE ONLINE PRODEJEM MÓDNÍCH ODĚVŮ ... prodejem módních oděvů Charakteristika ... menej ako video stránky a blog je používaný 13
https://theses.cz/id/sfksuc/stanislavjaros_diplomovapraca.pdf

Motiv svatební tradice zachycený v polských filmech

 (Žaneta Ševčíková)

Bakalářská práce: Motiv svatební tradice zachycený v polských filmech  (Žaneta Ševčíková)

Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, 2022

http://hotelnabloniach.pl/blog/komponuiemv-weselne-menu-czvli-co ... https://www.semifreddo-cukiernia.pl/blog/skad-wziela-sie-tradvcia-tortow ... tehdejším uměleckém prostředí běžné až módní. Dvě děti přišly
https://is.muni.cz/th/elhn0/Bakalarska_prace.pdf

Využití digitální malby v oblasti reprodukční grafiky

 (Marcela Novotná)

Diplomová práce: Využití digitální malby v oblasti reprodukční grafiky  (Marcela Novotná)

Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, 2022

z: https://www.yuppi.cz/blog/co-je-to- akvarel ... https://royalsociety.org/blog/2018/08/180-years ... Tilt Brush umožňuje designérům vytvářet módní kolekce. Michal
https://is.muni.cz/th/y9suf/DP_463557_Novotna.pdf

Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě

 (Vendula Karlíčková)

Bakalářská práce: Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě  (Vendula Karlíčková)

Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, 2018

Lidé zde mohli denně vidět módní a luxusní designy, komerční, ale ... Dostupné z: <https://janbarborik.cz/blog/vedeli-jste-ze-existuje-13 ... Co je newsletter, emailing?. In: Blog.triad.cz [online]. 2010
https://is.muni.cz/th/lvk74/Vendula_Karlickova_449984_-Bakalarska_prace.pdf

Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů

 (Natálie Hrčková)

Diplomová práce: Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů  (Natálie Hrčková)

ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s., 2024

je odvětvím, ve kterém se módní značky mohly spolehnout na svá ... reaguje na momentální trend v módním a kosmetickém průmyslu, kdy se ... GWI. Dostupné z: https://blog.gwi.com/marketing
https://theses.cz/id/3ppa30/zaverecna_prace.pdf_

Skrýt navzájem podobné dokumenty.

Aktuálně je prohledáváno asi 264 433 položek.