Identita a image značky Dermacol na českém trhu – Barbora Chládková
Barbora Chládková
Diplomová práce
Identita a image značky Dermacol na českém trhu
Dermacol: Brand Identity and Brand Image
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo porovnat identitu značky Dermacol s její image vnímanou zákazníky. Teoretická východiska byla popsána v teoretické části práce, která se zaměřila především na definici pojmů značka, její image, identita a marketinogvý výzkum trhu. V praktické části byla potom na základě poznatků z první části provedena situační analza značky Dermacol, včetně analýzy konkurence. Stěžejní částí …víceAbstract:
The aim of this thesis was to compare the identity of Dermacol brand with its image. The theoretical background was described in the theoretical part of the thesis which focused mainly on the definition of the terms brand, its image, identity and market research. In the practical part, based on the knowledge of the first part, a situation analysis of the Dermacol brand was carried out, including the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75770
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Artificial intelligence in the field of qualitative marketing research in the Czech Republic
Robert Zámečník