Výsledky 551 – 560 z 932 (0,274 sekund)

Optimalizace kampaní restauračního marketingu ve společnosti Delivery Hero Czech Republic

 (Esther Kožušníková)

Bakalářská práce: Optimalizace kampaní restauračního marketingu ve společnosti Delivery Hero Czech Republic  (Esther Kožušníková)

Vysoká škola ekonomie a managmentu, 2024

Optimalizace kampaní restauračního marketingu ve společnosti Delivery Hero Czech ... Role sociálních médií v marketingových metrikách S růstem významu digitálního marketingu a sociálních médií
https://theses.cz/id/uvty61/521094_bpdp_final.pdf

Online fundraising v sociálních službách

 (Tereza ERMISOVÁ)

Diplomová práce: Online fundraising v sociálních službách  (Tereza ERMISOVÁ)

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studií, 2025

Klíčová slova: sociální média

Online fundraising v sociálních službách ... s touto formou financování, roli sociálních médií v získávání finančních ... na cílenou komunikaci, e-mail marketing a propojení
https://theses.cz/id/x7kjtp/thesisFile.pdf

Mediální agenda setting a její vliv na veřejné mínění v České republice

 (Alika Kotova)

Bakalářská práce: Mediální agenda setting a její vliv na veřejné mínění v České republice  (Alika Kotova)

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., 2025

Klíčová slova: marketing, média, sociální sítě

její vliv na veřejné mínění v České ... Kotova V Š K * VYSOKÁ ... tradičních médií, ale také v online marketingu a kampaních na sociálních sítích. Značky
https://theses.cz/id/9tax1s/zaverecna_prace.pdf_

Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností-Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2021

 (Anna Urbancová)
internetu a sociálních sítích. To dokazuje i to ... let je 95,1 % uživateli sociálních sítí a u skupiny 25 ... stále narůstá. Mezi nejvíce využívaná sociální média v oblasti politického marketingu lze zařadit Facebook
https://theses.cz/id/92dab4/76870_urba02.pdf

Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z

 (Michala Osičková)

Diplomová práce: Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z  (Michala Osičková)

Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2024

Klíčová slova: marketing sociálních sítí

komunikace, chování spotřebitelů, marketing sociálních sítí, budování značky ... 018) uvádí, že je influencer marketing významný pro generaci ... se týká uživatelů internetu a sociálních médií v ČR. V této
https://theses.cz/id/tpm1yu/zaverecna_prace.pdf_

Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.

 (Viktoriia Kim)

Diplomová práce: Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.  (Viktoriia Kim)

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., 2024

2.4 KRÁSA V MÉDIÍCH A KOSMETICKÉM PRŮMYSLU 17 3 ... Kim Kardashian se v éře sociálních médií stala jedním z ... 3 Inkluzivní marketing Svět
https://theses.cz/id/fqxktj/zaverecna_prace.pdf_

Implementace online marketingových strategií v malých podnicích

 (David Bořuta)

Bakalářská práce: Implementace online marketingových strategií v malých podnicích  (David Bořuta)

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., 2025

Překlad názvu práce: Implementation of Online Marketing Strategies in Small Businesses

Klíčová slova: Sociální sítě

Implementace online marketingových strategií v malých podnicích ... digitálního marketingu, který malým podnikům ... Obrázek 9: Vývoj počtu uživatelů sociálních médií v letech 2000
https://theses.cz/id/429dbu/zaverecna_prace.pdf_

Informační gramotnost studentů VŠB-TUO v závěru prvního ročníku bakalářského studia

 (Valerie Macháčková)

Diplomová práce: Informační gramotnost studentů VŠB-TUO v závěru prvního ročníku bakalářského studia  (Valerie Macháčková)

Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, 2025

A R Y K O V A U ... management, marketing, chemický průmysl, metalurgie ... Když už studenti využívají sociální média uvedená v předchozím odstavci, tak
https://is.muni.cz/th/z0dvc/Machackova_DP.pdf

Vnímání umělé inteligence v marketingové komunikaci

 (Huong Giang Nguyenová)

Diplomová práce: Vnímání umělé inteligence v marketingové komunikaci  (Huong Giang Nguyenová)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2024

Překlad názvu práce: Perception of Artificial Intelligence in Marketing Communication

Klíčová slova: digitální marketing

Vysoká škola ekonomická v Praze Diplomová ... 1.2.5 Sociální média a online 11 ... inteligence v marketingu inovovala přístup k
https://theses.cz/id/elw7c4/84421_nguh18.pdf

User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu

 (Petra Süssmilichová)

Bakalářská práce: User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu  (Petra Süssmilichová)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2023

Klíčová slova: sociální sítě

definován jako „sociální, kulturní a ekonomický jev, který ... marketing ovlivňuje společnost (sociální a ekonomické aspekty marketingu). (Palatková ... Obsah sociálních médií lze považovat za
https://theses.cz/id/d8y1xs/81301_susp01.pdf

Aktuálně je prohledáváno asi 264 433 položek.