User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu – Petra Süssmilichová
Petra Süssmilichová
Bakalářská práce
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
User-generated content in tourism destination marketing
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je User-generated content neboli obsah generovaný uživateli, často označován pouze zkratkou UGC, který zahrnuje veškeré dobrovolně vytvořené příspěvky uživatelů. Práce se zaměřuje konkrétně na jeho roli v oblasti cestovního ruchu, kde má výrazný vliv na image destinace i chování turistů, a jehož součástí se čím dál častěji stává. Hlavním cílem této bakalářské práce …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is User-generated content, often referred to simply as UGC, which includes all voluntarily created contributions by users. The thesis focuses specifically on its role in tourism, where it has a significant impact on the image of the destination and the behaviour of tourists, and of which it is increasingly becoming a part. The main aim of this thesis is to evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88954
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88954
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
Veronika Linhartová -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Projekt EDEN a jeho význam pro udržitelný cestovní ruch v České republice
Kateřina Kolářová -
Cestovní ruch ostrova Mauricius v odrazu sociálních sítí
Michaela HAŠKOVÁ -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus
Nikola Turečková -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Martina Marková