Vnímání regionální značky – Region Jeseníky – Lenka Štěpánová
Lenka Štěpánová
Bakalářská práce
Vnímání regionální značky – Region Jeseníky
Regional Brand Perception - Jeseníky region
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vnímání regionální značky JESENÍKY originální produkt. Práce je složena ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena na marketingovou oblast, značku, význam značky, strategické řízení značky, objasnění pojmu regionální značení a jeho vývoj. Praktická část práce popisuje regionální značku JESENÍKY originální produkt, koordinátora této značky, podmínky a proces udílení certifikace …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the perception of the reginal brand JESENÍKY the original product.The thesis is composed of two parts. The theoretical part is focused on the marketing area, the brand, the meaning of the brand, strategic brand management, clarification of a regional label concept and its developments.The practical part describes the regional brand JESENÍKY the original product the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Klára Margarisová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Edith Rohelová -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
Petra Adámková -
Regionální značení výrobků ve Zlínském kraji pohledem spotřebitelů
Jana Kofroňová -
Regionální značení potravin ve vybraných regionech ČR a SR
Jana Vrbová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Adéla Karmazínová -
Gastronomie jako součást marketingu cestovního ruchu
Nicole Kuřátková
Název
Vložil
Vloženo
Práva