Nákupní chování spotřebitelů na trhu s parfémy v České republice – Tereza Obořilová
Tereza Obořilová
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s parfémy v České republice
Consumer behavior on parfum market in Czech republic
Anotace:
Obořilová, T. Nákupní chování spotřebitelů na trhu s parfémy v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Práce pojednává o zkoumání spotřebitelského chování na trhu s parfémy v České republice. Pro sběr dat je využit marketingový výzkum. Tato data jsou analyzována pro identifikaci faktorů, které spotřebitele ovlivňují při spotřebitelském nakupování a rozhodování o …víceAbstract:
Obořilová, T. Consumer behavior on parfum market in Czech republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2016.This bachelor thesis investigates about consumer buying behavior on parfum market in Czech republic. For data collecting is used marketing research. These data are analyzed to identify factors influencing consumer buying and decision making process. The main focus is on factors when, where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Netopil
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva