Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé – Bc. Lucie Fryštacká
Bc. Lucie Fryštacká
Diplomová práce
Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé
Primary School-Aged Children as Consumers
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zkoumání problematiky dětí mladšího školního věku jako cílové skupiny v marketingových komunikacích. V teoretické části je zpracována problematika dětí jako spotřebitelů, na ni navazuje kapitola zabývající se marketingovým výzkumem a poslední část se týká navržení vhodné marketingové a komunikační strategie. V praktické části je realizován marketingový výzkum, který se …víceAbstract:
The aim of this thesis is to explore the issue of primary school-age children as a target group in marketing communications. The theoretical part deals with the problems of children as consumers, then it continues with a chapter dealing with marketing research and the last part deals with the project of appropriate marketing and communi-cation strategies. The practical part is conducted marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fryštacká, Lucie. Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková