Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50 – Bc. Marek Tesař
Bc. Marek Tesař
Diplomová práce
Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50
Sport Marketing - Communication of Sport Event
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je nastavení detailní komunikační strategie pro nejvý-znamnější lyžařský podnik v Čechách - Jizerská 50, která bude mít dlouhodobé využití. Komunikační strategie včetně jasné definice cílů pro jednotlivé fáze oslovení a vytipování nejvhodnějších komunikačních kanálů. Tato strategie je postavena na základě výsledků provedeného marketingové výzkumu na bázi účastníků …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to develop the communication strategy for the largest cross-country ski race in the Czech Republic, the "Jizerská 50", which will have long-term use. This communication strategy contains clearly defined targets for all phases of dialogue with the target group and the most effective communication channels. This strategy is based on the results of massive marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tesař, Marek. Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy
Alžběta Václavů -
Komunikační strategie vybrané sportovní organizace
Jan Šetina -
Analýza marketingové a komunikační strategie sportovního centra
Anna Dohnalová -
Komunikační strategie sportovních událostí
Kateřina Suchanová -
Marketingová komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Lukáš DOSTÁL -
Komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Ladislav Láska -
Návrh marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Daniel Patera -
Návrh komunikační strategie pro sportovní klub Karate Vision
Jiří Motejl