Specifika distanční edukace v inkluzivní třídě s prvky Začít spolu – Bc. Eva HULÁKOVÁ, DiS.
Bc. Eva HULÁKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Specifika distanční edukace v inkluzivní třídě s prvky Začít spolu
Specifics of distance education in an inclusive first grade class with elements of the Start Together programme
Anotace:
Diplomová práce se hlouběji zabývá problematikou distančního vzdělávání žáků prvního stupně základní školy, a to konkrétně v rámci programu s prvky Začít spolu. Hlavním cílem je na základě podrobného pozorování detailně popsat průběh online výuky, s důrazem na specifika a výzvy, které s sebou tato forma vzdělávání přináší. Analyzuje názory na edukaci a její dopady, a to zejména z pohledu pedagogů, …víceAbstract:
The diploma thesis deals in depth with the issue of distance education for pupils of the first grade of primary school, specifically within the framework of the programme with the elements Start Together. The main objective is to describe in detail the course of online learning, based on detailed observation, with emphasis on the specifics and challenges that this form of education entails. It analy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HULÁKOVÁ, Eva. Specifika distanční edukace v inkluzivní třídě s prvky Začít spolu. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Distanční výuka TV a obezita v době pandemie COVID-19 pohledem učitelů na 1. stupni
Barbora Bohuslava Ulrychová -
Distanční výuka z pohledu učitelů, žáků a rodičů na prvním stupni ZŠ
Markéta Petrásková -
Distanční formy výuky na prvním stupni základní školy
Vojtěch Konopáč -
Online výuka tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Denisa Feráková -
Zkušenosti žáků 2. stupně ZŠ se sexuálním zneužíváním v online prostředí
Michaela Bárová -
Využití online kvízů ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Tereza VAŇKÁTOVÁ -
Využití online výuky tanců na 1. stupni ZŠ
Aneta Brynychová -
Použití online sekvenceru Soundtrap (DAW) ve výuce HV na 2. stupni ZŠ
Jana HIEKE
Název
Vložil
Vloženo
Práva