Bc. Pavel Pokorný

Bachelor's thesis

Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik

The building of marketing strategy of a consulting company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření nové marketingové strategie reálného podniku, který se zabývá lektorskou a poradenskou činností. Za pomoci moderních analýz stanovuje silné a slabé stránky daného podniku a vyhodnocuje možné příležitosti a hrozby plynoucí z jeho marketingového prostředí. Navrhuje budoucí strategii marketingu pro zlepšení současné situace podniku a zvýšení jeho konkurenceschopnosti …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused on creating a new marketing strategy of real company which is engaged in consulting and lecturing activities. With the help of knowledge from analyses it identifies company´s strengths and weaknesses and tries to evaluate opportunities and threats resulting from its marketing environment. The thesis proposes future marketing strategy to improve the current situation of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: RNDr. Bořek Navrátil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting