Analýza marketingu vybrané technologické firmy – Tereza Linhartová
Tereza Linhartová
Bakalářská práce
Analýza marketingu vybrané technologické firmy
Anotace:
Zanalyzovat, jaký komunikační mix využívá Česká podnikatelská pojišťovna a následně v dotazníkovém šetření zjistit preference zákazníků a potencionálních zákazníků při komunikaci s pojišťovnou a zda je pro ně dosavadní komunikační mix dostatečný, popřípadě navrhnout řešení, jak mix zlepšit.Abstract:
To analyse the communication mix used by Česká podnikatelská pojišt'ovna and subsequently in a questionnaire survey to find out the preferences of customers and potential customers when communicating with the insurance company and whether the current communication mix is sufficient for them, or to propose solutions to improve the mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ajf91p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková