Tereza Linhartová

Bakalářská práce

Analýza marketingu vybrané technologické firmy

Anotace:
Zanalyzovat, jaký komunikační mix využívá Česká podnikatelská pojišťovna a následně v dotazníkovém šetření zjistit preference zákazníků a potencionálních zákazníků při komunikaci s pojišťovnou a zda je pro ně dosavadní komunikační mix dostatečný, popřípadě navrhnout řešení, jak mix zlepšit.
Abstract:
To analyse the communication mix used by Česká podnikatelská pojišt'ovna and subsequently in a questionnaire survey to find out the preferences of customers and potential customers when communicating with the insurance company and whether the current communication mix is sufficient for them, or to propose solutions to improve the mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor: http://theses.cz/id/ajf91p/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty