Personální marketing firem a preference mladých lidí při výběru zaměstnání – Daniela Krejsová
Daniela Krejsová
Bakalářská práce
Personální marketing firem a preference mladých lidí při výběru zaměstnání
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá nástroje personálního marketingu vybraných firem s cílem posoudit jejich schopnost oslovit a přilákat mladé lidi podle jejich preferencí při výběru zaměstnání. Teoretická část vychází z odborné literatury a vymezuje pojetí personalistiky a personálního marketingu. Praktická část analyzuje nástroje personálního marketingu vybraných firem a jejich schopnost oslovit a přilákat …víceAbstract:
The bachelor thesis examines the tools of personnel marketing of selected firms to assess their abil-ity to reach and attract young people according to their job selection preferences. The theoretical part is based on literature and defines the concept of human resources and personnel marketing. The practical part analyses the tools of personnel marketing of selected companies and their ability to …víceKlíčová slova
Personální marketing externí personální marketing interní personální marketing personální činnos-ti získávání výběr adaptace vzdělávání a péče o zaměstnance. Personnel marketing external personnel marketing internal personnel marketing personnel activi-ties recruitment selection adaptation education and care of employees
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/gks3sd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJSOVÁ, Daniela. \textit{Personální marketing firem a preference mladých lidí při výběru zaměstnání}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/gks3sd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a zhodnocení alternativních zdrojů financování neziskových organizací působících v oblasti vzdělávání a zdravotní péče
Petra Frömlová -
Hodnocení zaměstnanců ve firmě Axial Personnel Agency, s.r.o.
Lucie Rosová -
Analýza vybraných prvků péče o zaměstnance a návrh jejich zlepšení: malý podnik v Ústeckém kraji
Lucie Martinkovičová -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
International Student Recruitment, Brand Amplification, and Student Retention Initiatives in Higher Education
Deepak Sunil Kumar -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková