Gilyana Saranova
Bakalářská práce
Mystery Shopping
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje teoretickou část, ve které definuje marketingový výzkum. Zmiňuje především důležitost pochopení daného tématu, který je přímo spojen s metodou Mystery shopping. Následně v praktické časti se zabývá metodou Mystery shopping, pomocí níž hodnotí kvalitu servisu a služeb na dvou sledovaných prodejnách společnosti LBM, a.s., s. p. v Praze. Po prováděných návštěvách práce se zaměřuje …víceAbstract:
This bachelor thesis contains a theoretical part in which it defines marketing research. It mentions the importance of understanding the subject, which is directly related to the Mystery shopping. Then in the practical part it deals with the Mystery shopping method which evaluates quality of services in 2 monitored stores of LBM a.s. in Prague. After visits of mystery shoppers thesis focuses on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/lqs16i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2019
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Řízení a ekonomika průmyslových podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping
Lucie Nguyenová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Veronika Šebestová -
Marketingový výzkum vybraných pojišťoven
Pavla Stachová -
Marketingový plán fitness centra a výzkum fyzické atraktivity
Jan Cvrček -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová