Gilyana Saranova

Bakalářská práce

Mystery Shopping

Anotace:
Bakalářská práce obsahuje teoretickou část, ve které definuje marketingový výzkum. Zmiňuje především důležitost pochopení daného tématu, který je přímo spojen s metodou Mystery shopping. Následně v praktické časti se zabývá metodou Mystery shopping, pomocí níž hodnotí kvalitu servisu a služeb na dvou sledovaných prodejnách společnosti LBM, a.s., s. p. v Praze. Po prováděných návštěvách práce se zaměřuje …více
Abstract:
This bachelor thesis contains a theoretical part in which it defines marketing research. It mentions the importance of understanding the subject, which is directly related to the Mystery shopping. Then in the practical part it deals with the Mystery shopping method which evaluates quality of services in 2 monitored stores of LBM a.s. in Prague. After visits of mystery shoppers thesis focuses on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/lqs16i/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 2. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Řízení a ekonomika průmyslových podniků