Uvedení produktové inovace na trh – Kateřina Černíková
Kateřina Černíková
Diplomová práce
Uvedení produktové inovace na trh
Anotace:
Cílem diplomové práce je příprava a uvedení produktové inovace na trh v rámci seg-mentu terciálního vzdělávání včetně aplikace inovace ve vybrané vzdělávacím zařízení. Hlavním přínosem práce je analýza současného stavu, návrh inovace včetně business plánu a komunikační strategie při uvedení inovace na trh. V rámci business plánu je pro zhodnocení prostředí využita PEST analýza, Porterův model 5-ti …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to prepare and launch product innovation on the market within tertiary education, including the application of innovation within a selected educational facility. The main contribution of the thesis is the current state analysis, the proposal of the innovation including the business plan and the communication strategy for the introduction of innovation to the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/sg2y7r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Translation in Language Education: approaches, reflections, and innovation potential
Monika BÁRTOVÁ -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Uvedení produktové inovace na B2B trh
Kateřina Neradová -
An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
Martina Kubíčková -
Návrh inovace komunikační strategie veganských bister
Pavlína Šmídová -
Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.
Romana Věntusová -
Inovace produktové řady vybrané firmy a její komunikace se spotřebitelem v ČR
Tereza Dvořáková -
Inovace komunikace firmy v produktové kategorii prémiové psí výživy.
Petr Stein