Kateřina Černíková

Diplomová práce

Uvedení produktové inovace na trh

Anotace:
Cílem diplomové práce je příprava a uvedení produktové inovace na trh v rámci seg-mentu terciálního vzdělávání včetně aplikace inovace ve vybrané vzdělávacím zařízení. Hlavním přínosem práce je analýza současného stavu, návrh inovace včetně business plánu a komunikační strategie při uvedení inovace na trh. V rámci business plánu je pro zhodnocení prostředí využita PEST analýza, Porterův model 5-ti …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to prepare and launch product innovation on the market within tertiary education, including the application of innovation within a selected educational facility. The main contribution of the thesis is the current state analysis, the proposal of the innovation including the business plan and the communication strategy for the introduction of innovation to the market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/sg2y7r/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku