Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej – Daniela Kratochvílová
Daniela Kratochvílová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část poskytuje v úvodu čtenáři seznámení se základními pojmy spjatými s daným tématem, v hlavní části se již věnuje jednotlivým nástrojům marketingové komunikace, které jsou v dnešní době hojně využívány pro propagaci nabízených produktů či služeb. V závěru teoretické části je práce detailněji orientována …víceAbstract:
The Bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part explains basic terms which related to the given topic. The main part includes particular instruments of marketing communication which are often used for promoting products and services by many companies. The final part is focused on personal selling as one of the instruments of marketing communication …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace reklama public relations podpora prodeje event marketing sponzoring direct marketing on-line komunikace přímý prodej proces přímého prodeje marketing communication advertisement sales promotion on-line communication direct selling process of direct selling.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/tpcktl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika v průmyslovém podniku
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Komunikace v sektoru služeb
Patrik Hercík -
Integrovaná marketingová komunikace v praxi
Zdeněk Vojtěchovský -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Iveta Doležalová