Marketingový plán pro Studentskou unii ČVUT – Monika Vrabčeková
Monika Vrabčeková
Diplomová práce
Marketingový plán pro Studentskou unii ČVUT
Anotace:
Cílem této diplomové práce s názvem „Marketingový plán pro studentskou unii ČVUT“ je na základě zrealizovaného marketingového výzkumu navrhnout marketingový plán pro Studentskou unii ČVUT. V rámci marketingového plánu jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a navrženy dvě nové aktivity pro studenty ČVUT. Práce obsahuje dvě části, a to část teoretickou a praktickou. V rámci teoretické …víceAbstract:
The aim of this Master's thesis called " Marketing Plan of the CTU Student Union" is to design a marketing plan for the Student Union of CTU based on the marketing research. As a part of the marketing plan, internal and external analysis is performed and two new activities for students of CTU are proposed. The thesis is divided into two parts. The theoretical part covers all the necessary concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/waqqfv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový Mix pro Kofi-Kofi servis s.r.o.
Michal Sobotka -
Marketingový mix společnosti Serafin-byliny s.r.o.
Dominik Erhart -
Marketingový mix firmy XZ, s.r.o.
Jitka Bišofová -
Marketingový mix společnosti Webfusion s.r.o.
Lucie Sanetrníková