Volební kampaň do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2002 a 2006. – Martin HOSSINGER
Martin HOSSINGER
Bakalářská práce
Volební kampaň do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2002 a 2006.
Election campaign to the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2002 and 2006.
Anotace:
Práce se zabývá volebními kampaněni do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2002 a 2006. Volební kampaň v roce 2002 se držela klasických rysů volebních kampaní, které se do této doby v České republice odehrály. Byla pozitivní a informativní Naopak v volební kampaň v roce 2006 byla revoluční. Došlo totiž k prorůstání politického marketingu do přípravy kampaní a objevil se zcela nový …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with election campaigns to the Chamber of Deputies of Parliament of Czech republic in 2002 and 2006. There are two main hypothesis. The first is that the election campaign in 2002 was positive and informative. This campaign did not use the techniques of political marketing a lot. The campaign had classic features which were typical for campaigns in the Czech republic. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOSSINGER, Martin. \textit{Volební kampaň do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2002 a 2006.}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/002jca/.
Jak správně citovat práci
HOSSINGER, Martin. Volební kampaň do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2002 a 2006.. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Využití marketingových nástrojů ve volební kampani: Případová studie TOP 09
Lucie BALÁŽOVÁ -
Analýza volební kampaně při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Lukáš KRATOCHVÍL -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing strany TOP 09
Tomáš Kühnl -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Ženy v politickém systému České republiky a politický marketing
Tereza Gaubová -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023
Eva Šínová