Identita a image značky Syoss na českém trhu. – Karolína Šaňková
Karolína Šaňková
Diplomová práce
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Syoss: Brand identity and brand image
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, do jaké míry se shoduje identita a image značky Syoss na českém trhu. Teoretická východiska práce byla popsána v úvodní části práce, která je se zaměřuje na definování pojmů značka, hodnota značky, identita a positioning značky a image značky. V praktické části byla detailně představena značka Syoss, byla zjištěna její identita na základě analýzy její komunikace. Dále …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find out to what extent the identity and image of Syoss brand match on the Czech market. The theoretical background was described in the theoretical part of the thesis which focuses on the definition of the term brand, brand equity, brand image, positioning and brand image. In the practical part, Syoss was introduced in detail, its identity was established based on the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89268
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum
Ludmila Novotná