Karolína Šaňková

Master's thesis

Identita a image značky Syoss na českém trhu.

Syoss: Brand identity and brand image
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, do jaké míry se shoduje identita a image značky Syoss na českém trhu. Teoretická východiska práce byla popsána v úvodní části práce, která je se zaměřuje na definování pojmů značka, hodnota značky, identita a positioning značky a image značky. V praktické části byla detailně představena značka Syoss, byla zjištěna její identita na základě analýzy její komunikace. Dále …more
Abstract:
The aim of the thesis is to find out to what extent the identity and image of Syoss brand match on the Czech market. The theoretical background was described in the theoretical part of the thesis which focuses on the definition of the term brand, brand equity, brand image, positioning and brand image. In the practical part, Syoss was introduced in detail, its identity was established based on the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89268