Firemní časopis jako nástroj marketingových komunikací v neziskovém sektoru – Mgr. Jiří KOTMEL
Mgr. Jiří KOTMEL
Bachelor's thesis
Firemní časopis jako nástroj marketingových komunikací v neziskovém sektoru
Corporate Magazines in Non-profit Sector Magazine "Generace" (Generation) of Civic Association "Život 90" (Life 90)
Abstract:
První část Bakalářské práce je věnována teorii firemních periodik, která je dána do souvislosti s marketingem a marketingovými komunikacemi neziskových organizací. Jsou zde uvedeny příklady firemních periodik neziskových organizací a také základní postup při tvorbě firemního periodika. V praktické části je analyzován magazín Generace občanského sdružení Život 90, který svým provedením, rozsahem 52 …moreAbstract:
The first part of the Bachelor Dissertation is dedicated to the theory of corporate periodicals that is put into context with marketing and marketing communication of non-profit organizations. There are presented examples of corporate periodicals of non-profit organizations and also basic principles of creation of corporate periodical. In the practical part there is analyzed magazine of civic association …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Identifier:
572
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2005
- Supervisor: Ing. Radim Bačuvčík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTMEL, Jiří. \textit{Firemní časopis jako nástroj marketingových komunikací v neziskovém sektoru}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/00b70q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOTMEL, Jiří. Firemní časopis jako nástroj marketingových komunikací v neziskovém sektoru. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
PR a fundraisingový plán dané neziskové organizace (komparace veřejné a soukromé neziskové organizace)
Jaromíra Veselá -
Zpracování plánu založení neziskové organizace pro rozvoj kultury
Matyáš Jouza -
Financování a management neziskové organizace
Simona Michalíková -
Finanční výkonnost neziskové organizace a její pojetí v právním smyslu
Lucie Masaříková -
Financování neziskové organizace z reklamy
Tereza Bohuslavová -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová