Firemní časopis jako nástroj marketingových komunikací v neziskovém sektoru – Mgr. Jiří KOTMEL
Mgr. Jiří KOTMEL
Bakalářská práce
Firemní časopis jako nástroj marketingových komunikací v neziskovém sektoru
Corporate Magazines in Non-profit Sector Magazine "Generace" (Generation) of Civic Association "Život 90" (Life 90)
Anotace:
První část Bakalářské práce je věnována teorii firemních periodik, která je dána do souvislosti s marketingem a marketingovými komunikacemi neziskových organizací. Jsou zde uvedeny příklady firemních periodik neziskových organizací a také základní postup při tvorbě firemního periodika. V praktické části je analyzován magazín Generace občanského sdružení Život 90, který svým provedením, rozsahem 52 …víceAbstract:
The first part of the Bachelor Dissertation is dedicated to the theory of corporate periodicals that is put into context with marketing and marketing communication of non-profit organizations. There are presented examples of corporate periodicals of non-profit organizations and also basic principles of creation of corporate periodical. In the practical part there is analyzed magazine of civic association …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
572
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTMEL, Jiří. \textit{Firemní časopis jako nástroj marketingových komunikací v neziskovém sektoru}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/00b70q/.
Jak správně citovat práci
KOTMEL, Jiří. Firemní časopis jako nástroj marketingových komunikací v neziskovém sektoru. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace pro rozvoj kultury
Matyáš Jouza -
Neziskové organizace jako součást bezpečnostního systému ČR a jejich působení v oblasti prevence kriminality
Eva Mannertová Pospíšilová -
Financování a management neziskové organizace
Simona Michalíková -
Finanční výkonnost neziskové organizace a její pojetí v právním smyslu
Lucie Masaříková -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková