Marketingová strategie – Bc. Eliška Netroufalová, DiS.
Bc. Eliška Netroufalová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová strategie
Marketing Strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní společnosti. Teoretická část definuje základní teoretické poznatky z oblasti marketingu. V další části jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti, marketingový mix a také dotazníkové šetření. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření je v poslední části bakalářské práce navrhnuta marketingová strategie …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with marketing strategy proposal of the specific company. The theoretical part defines the basic concepts in the field of marketing. The practical part consists of analyses of the internal and external environment of the company, marketing mix and questionnaire survey. Based on collected data, the marketing strategy is proposed in the final section of the study.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2022
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/syajz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zlata Kadlecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola Sting, o.p.s.Vysoká škola Sting, o.p.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový mix vybrané firmy
Pavlína Rosová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková