Bc. Eliška Netroufalová, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová strategie

Marketing Strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní společnosti. Teoretická část definuje základní teoretické poznatky z oblasti marketingu. V další části jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti, marketingový mix a také dotazníkové šetření. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření je v poslední části bakalářské práce navrhnuta marketingová strategie …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with marketing strategy proposal of the specific company. The theoretical part defines the basic concepts in the field of marketing. The practical part consists of analyses of the internal and external environment of the company, marketing mix and questionnaire survey. Based on collected data, the marketing strategy is proposed in the final section of the study.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
  • Vedoucí: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zlata Kadlecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola Sting, o.p.s.

Vysoká škola Sting, o.p.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků