Kateřina Barešová
Diplomová práce
Strategické řízení dodavatelů
Strategic Supplier Relationship Management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení dodavatelů v kontextu správného pochopení funkce strategického nákupu. Cílem práce je analyzovat oddělní Strategického nákupu a všechny činnosti související s jeho funkcí. Identifikovat hlavní rozdíly mezi funkcí strategického a operativního nákupu v rámci podniku. Dále v textu diplomové práce jsou detailně rozebrány nákupní strategie a samotné …víceAbstract:
This diploma thesis is concerned with a problem of strategic supplier relationship management in the context of a correct understanding of the strategic procurement function. The main goal of the thesis is to analyze Strategic procurement department and all activities related do its function. Identify the main differences between strategic and operational function within the enterprise purchasing. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48352
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2016
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Stanislav Verner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48352
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
MANAGEMENT SPECIÁLNÍCH GASTRONOMICKÝCH AKCÍ
Edith Vodová -
Strategické řízení podniku se zaměřením na successor management
Matyáš Batěk -
Management rizik jako jeden z nástrojů strategického/taktického řízení v praxi MSP
Pavel Zamulinský -
Strategic Human Resource Management in the Organization
Kamshat Moldagaliyeva -
Strategické řízení hotelu se zaměřením na krizový management.
Petra Rudolská -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Návrh nákupní strategie pro podmínky krize
Karolína Trpíková -
Volba nákupní strategie firmy
Michaela Kopecká