Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně – Martina Chládková
Martina Chládková
Bachelor's thesis
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Marketing mix in selected retail store
Abstract:
Chládková, M. „Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně“. Bakalářská práce Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Bakalářská práce se zabývá analýzou současné podoby marketingového mixu ve vybrané maloobchodní prodejně. Jejím cílem je návrh na zlepšení fungování vybraných prvků rozšířeného marketingového mixu. Návrhy vychází z analýzy vnějšího prostředí, analýzy konkurence a z provedeného …moreAbstract:
Chládková, M. „Marketing mix in selected retail store“. Bachelor Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019.This bachelor thesis is focused on analysing the current marketing mix of a selected retail store. Its aim is to improve selected elements of current extended marketing mix. Proposals are based on the analysis of external environment, competition and market research. In order to fulfil the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingový mix vybraného produktu finančnej inštitúcie
Marianna Račková -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix koncertu
Lukáš Langer -
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Dvořáková -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova