Organizovaná designérská soutěž jako prostředek procesu změny vizuální identity kulturní organizace – Kateřina Cagalová
Kateřina Cagalová
Bakalářská práce
Organizovaná designérská soutěž jako prostředek procesu změny vizuální identity kulturní organizace
Organized design competition as a mean of changing the visual identity of a cultural organization
Anotace:
Práce si klade za cíl prokázat existenci korelace mezi přítomností třetího odborně kvalifikovaného subjektu – designérské organizace – v procesu změny či tvorby nové vizuální identity kulturní instituce a výslednou kvalitou jak celého průběhu procesu, tak kvalitou výstupu a spokojeností všech zúčastněných stran. Práce srovnává kulturní instituce galerijního typu, které změnou vizuálního stylu v minulosti …víceAbstract:
The aim of the thesis is to prove the existence of a correlation between the presence of a third professionally qualified subject - a design organization - in the process of changing or creating a new visual identity of a cultural institution and the resulting quality of the whole process as well as the quality of output and satisfaction of all involved parties. The thesis compares the gallery-type …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77368
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Marek Prokůpek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77368
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategického plánu obecně prospěšné společnosti Národní centrum nábytkového designu
Martina Jašková -
1. Teoretická část: Vliv počítačových technologií na estetiku a vizuální podobu realizací projektů v oblasti vizuálního stylu firem, institucí, organizací, 2. Praktická část: Corporate design imaginární firmy s uplatněním motion grafiky ve ztvárnění vizuálního stylu.
Štěpánka ŠVARCOVÁ -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Vizuální řešení kulturní instituce
Lucie Hůlková -
Vizuální styl kulturní instituce
Jan Výborný -
Vizuální identita kulturní instituce
Beatrix Křížová -
Vizuální styl kulturní události či instituce
Filip Byrtus -
Design vizuálního stylu vybrané kulturní instituce s praktickým návrhem změn
Markéta Šebková