Markéta Šebková

Diplomová práce

Design vizuálního stylu vybrané kulturní instituce s praktickým návrhem změn

Modrý kocour Theater Festival’s brand design evaluation with a practical example of new design
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá firemním designem jakožto subsystémem firemní identity. Teoretická část definuje firemní identitu a image a dále se soustřeďuje na firemní design neboli jednotný vizuální styl. Charakterizuje, jak vhodně využívat typografii, barvy, tvary a kompoziční uspořádání při logotvorbě. Tyto poznatky jsou poté prakticky využity pro analýzu a zhodnocení vizuálního stylu divadelního …více
Abstract:
This master’s thesis deals with theory of brand design as a subsystem of a corporate identity. The theoretical part defines the terms corporate identity, and image and then focuses on unified brand design. Further it describes how to use colors, shapes, typography, and compositional arrangements to create a unique logo. This knowledge is used to analyze and evaluate the Modrý kocour theater festival …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2018
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Zbyněk Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74844