Katalog jako efektivní forma komunikace – Tereza Baráková
Tereza Baráková
Bakalářská práce
Katalog jako efektivní forma komunikace
The Catalogue as an Effective Form of Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá efektivní komunikací Zlin Design Weeku prostřednictvím výstavního katalogu. Teoretická část pojednává o komunikačním mixu, public relations a event marketingu. Snaží se najít spojení mezi eventem, PR a katalogem a vyhodnotit jeho funkci jako prodejní či propagační. Praktická část práce se potom věnuje projektu Zlin Design Week. Přináší náhled na projekt, na jeho části, cíle …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with an effective communication of Zlin Design Week project through the exhibition catalogue. The theoretical part of the thesis defines the communica-tion mix, public relations and event marketing. It tries to find out the connection between event, PR and catalogue, also appraise the function of the catalogue as promotional or sell-ing. It brings the view over the project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Baráková, Tereza. Katalog jako efektivní forma komunikace. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci
Petr Ozogány -
Public relations a fundraising jako nástroje snižování finančních rizik neziskové organizace
Hana Kovářová Müllerová -
Public Relations pro Linux
Veronika Poláčková -
Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
Vlasta Borůvková Buková -
Erfolgskontrolle von Public Relations-Maßnahmen durch PR-Evaluation
Matěj Vondruška -
Blogeři jako novodobý nástroj Public Relations
Klára Horváthová -
Analýza současného stavu public relations na UTB ve Zlíně
Marek KRAJČA