Markéta Pščolková

Bakalářská práce

Instituce ochrany spotřebitele v České republice a na Novém Zélandu

The institution of consumer protection in the Czech Republic and in New Zealand
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení ochrany spotřebitele v České republice a na Novém Zélandu a identifikace největších rozdílů. Snahou je také zjištění pravděpodobných příčin těchto rozdílů. Práce je rozdělena na dvě kapitoly, z nichž první je věnována ochraně spotřebitele v České republice, druhá část se zabývá ochranou spotřebitele na Novém Zélandu. Obě části jsou zaměřeny na podobné okruhy …více
Abstract:
The aim of this thesis is the evaluation of consumer protection in the Czech Republic and in New Zealand and identification of the biggest differences. There is also an endeavour to find out, what are the causes of those differences. The thesis is divided into two parts, first is related to a consumer protection in the Czech Republic, the second part refers to a consumer protection in New Zealand. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2014
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/61103