Instituce ochrany spotřebitele v České republice a na Novém Zélandu – Markéta Pščolková
Markéta Pščolková
Bakalářská práce
Instituce ochrany spotřebitele v České republice a na Novém Zélandu
The institution of consumer protection in the Czech Republic and in New Zealand
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení ochrany spotřebitele v České republice a na Novém Zélandu a identifikace největších rozdílů. Snahou je také zjištění pravděpodobných příčin těchto rozdílů. Práce je rozdělena na dvě kapitoly, z nichž první je věnována ochraně spotřebitele v České republice, druhá část se zabývá ochranou spotřebitele na Novém Zélandu. Obě části jsou zaměřeny na podobné okruhy …víceAbstract:
The aim of this thesis is the evaluation of consumer protection in the Czech Republic and in New Zealand and identification of the biggest differences. There is also an endeavour to find out, what are the causes of those differences. The thesis is divided into two parts, first is related to a consumer protection in the Czech Republic, the second part refers to a consumer protection in New Zealand. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61103
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2014
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61103
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
Franco Eduardo Rodriguez Esponda -
Vliv pandemie COVID-19 na systém poskytování gastronomických služeb
Radek Chalupa -
Analýza gastronomických služeb v malém městě
Michaela Kopejtková -
Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech
Kateřina Košťálová -
Sledování kvality gastronomických služeb v hotelu
Hana Kohoutová -
Management kvality gastronomických služeb
Tereza Holečková -
Komparace rozsahu poskytovaných služeb ve vybraných gastronomických provozovnách
Petra Neumanová -
Význam a úloha gastronomických služeb v hotelu
Anastasiya Lovina