Saturace základních vývojových potřeb jako součást vztahu pedagog - dítě – Kateřina Balická, DiS.
Kateřina Balická, DiS.
Bachelor's thesis
Saturace základních vývojových potřeb jako součást vztahu pedagog - dítě
Basic developmental needs satisfaction as a component of teacher child relationship.
Anotácia:
Cílem práce je popsat a na základě odborné literatury analyzovat dětský domov jako místo realizace institucionální náhradní rodinné péče, lidské potřeby v dětském věku, deficity v naplňování potřeb a traumatizaci, vztah pedagog – dítě a ve výzkumném šetření zjistit reflexi saturace potřeb u pedagogů – absolventů sebezkušenostních výcviků - a promítání tohoto do profesionálního vztahu s dětmi v kontextu …viacAbstract:
The aim of this thesis is to describe and analyse a foster home on the basis of specialized literature as a place of realization of an institutionalised foster care, a human need in infancy, the deficits in fullfilling the needs and traumatisation, an educator - child relationship, and to detect by means of a research educators' - self-experience training graduates - reflexion of a saturation of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10469
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2018
- Vedúci: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Caltová Hepnarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika se zaměřením na etopedii
Práce na příbuzné téma
-
Základní potřeby v kontextu práce s obětmi trestných činů
Kristýna Vokrouhlíková -
Uspokojování vývojových potřeb podle Pessa a Boyden-Pesso u dětí žijících v dětském domově
Jana Pscheidlová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Vztah mladých dospělých opouštějících dětský domov s doprovázejícími osobami perspektivou mladých dospělých
Adéla Bednaříková -
Hodnocení dopadů politik zaměřených na rodiny s dětmi. Příklad dovozu politiky přídavku na dítě.
Jana Hirnerová -
Dítě – plnohodnotný divák: Inscenační tvorba Divadla Polárka pro děti od narození do pěti let
Petra Antlová -
Jak vzniká dítě aneb cesty k hereckému ztvárnění postavy dítěte
Anna Hřebíčková -
Dítě není věc. Filosoficko-právní analýza ochrany práv dětí v ČR
Pavla Toulová
Názov
Vložil
Vložené
Práva