Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s. – Milan Kovařík
Milan Kovařík
Bakalářská práce
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Modern retail marketing communication of Vodafone Czech Republic a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu retail marketingovou komunikaci společnosti Vodafone Czech republic a.s. Cílem práce je identifikace stávajících nástrojů marketingové komunikace retailových jednotek podniku Vodafone Czech Republic a.s. a návrhy na jejich rozšíření na základě nových trendů v retail marketingu. K analýze marketingové komunikace bylo využito metody mystery shoppingu, kdy …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of retail marketing communication of Vodafone Czech republic a.s. The aim of the thesis is to identify the existing marketing communication tools of the retail units of Vodafone Czech Republic a.s. and suggestions for their expansion based on new trends in retail marketing. To analyze the marketing communication, the method of mystery shopping was used, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Iveta Němečková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Pavel Dvouletý -
Publicita značky Vodafone Czech Republic
Dominik Ptáček -
Finanční analýza Vodafone Czech Republic, a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anna Nestávalová -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Hiep Vu -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
6. 12. 2023