Tomáš Martínek

Bakalářská práce

Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus

Effectiveness of the E-mail Marketing Campaign at MAN Truck & Bus
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby e-mailové kampaně se zaměřením zejména na prvky grafického zpracování a celkové struktury textu. V teoretické části je definovaný direct marketing a jeho nástroje, dále pak jednotlivé kroky a postupy, které jsou stěžejní při tvorbě úspěšné e-mailové kampaně. V praktické části jsou analyzovány a charakterizovány tři e-mailové kampaně společnosti …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the process of creating an e-mail campaign, focusing mainly on the elements of graphic design and the overall structure of the text. The theoretical part defines direct marketing and its tools, then the individual steps and procedures that are crucial to creating a successful email campaign. In the practical part, three e-mail campaigns of MAN Truck & Bus are analysed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Martínek, Tomáš. Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe