Tomáš Martínek

Bachelor's thesis

Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus

Effectiveness of the E-mail Marketing Campaign at MAN Truck & Bus
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby e-mailové kampaně se zaměřením zejména na prvky grafického zpracování a celkové struktury textu. V teoretické části je definovaný direct marketing a jeho nástroje, dále pak jednotlivé kroky a postupy, které jsou stěžejní při tvorbě úspěšné e-mailové kampaně. V praktické části jsou analyzovány a charakterizovány tři e-mailové kampaně společnosti …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the process of creating an e-mail campaign, focusing mainly on the elements of graphic design and the overall structure of the text. The theoretical part defines direct marketing and its tools, then the individual steps and procedures that are crucial to creating a successful email campaign. In the practical part, three e-mail campaigns of MAN Truck & Bus are analysed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Martínek, Tomáš. Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe