Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus – Tomáš Martínek
Tomáš Martínek
Bakalářská práce
Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
Effectiveness of the E-mail Marketing Campaign at MAN Truck & Bus
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby e-mailové kampaně se zaměřením zejména na prvky grafického zpracování a celkové struktury textu. V teoretické části je definovaný direct marketing a jeho nástroje, dále pak jednotlivé kroky a postupy, které jsou stěžejní při tvorbě úspěšné e-mailové kampaně. V praktické části jsou analyzovány a charakterizovány tři e-mailové kampaně společnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the process of creating an e-mail campaign, focusing mainly on the elements of graphic design and the overall structure of the text. The theoretical part defines direct marketing and its tools, then the individual steps and procedures that are crucial to creating a successful email campaign. In the practical part, three e-mail campaigns of MAN Truck & Bus are analysed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTÍNEK, Tomáš. \textit{Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck \&{} Bus}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/01zrf9/.
Jak správně citovat práci
Martínek, Tomáš. Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Matyáš Štědrý -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
Lenka Leličová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova