Vendula KONVIČKOVÁ

Bakalářská práce

Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Perceiving radio advertising by high school students
Anotace:
Bakalářská práce na téma Vnímání reklamních rozhlasových spotů u středoškolské mládeže se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak vnímá rozhlasovou reklamu středoškolská mládež a jaká by rozhlasová reklama měla být, aby tuto cílovou skupinu zaujala …více
Abstract:
This Batchelor Thesis "Perceiving radio advertising by High School students",in its theore-tical part, is dealing with a definition of a term radio, its history and current situation in market. It is also describing radio as a part of a communication mix. The main purpose of this Thesis is to discover how High School students are perceiving radio advertising and what would make it successful enough …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor: 18691

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KONVIČKOVÁ, Vendula. Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe