Komunikační schopnosti dětí s mozkovou obrnou – Bc. Šárka Šloufová
Bc. Šárka Šloufová
Bakalářská práce
Komunikační schopnosti dětí s mozkovou obrnou
The commmunication skills of children with cerebral palsy
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na komunikační schopnosti dětí s mozkovou obrnou, které byly analyzovány pomocí existujících zahraničních studií. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola se věnuje vymezení pojmu mozková obrna, formám mozkové obrny, přidruženým vadám a kvalitě života osob s mozkovou obrnou. Druhá kapitola se zabývá komunikací, konkrétně vymezením pojmu, komunikací osob s mentálním …víceAbstract:
This bachelor thesis concerns with the communication skills of children with cerebral palsy, which have been analysed using existing foreign studies. It consists of three chapters. The first chapter focuses on definition of the concept of cerebral palsy, forms of cerebral palsy, associated defects and quality of life of people with cerebral palsy. The second chapter concerns with communication, namely …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ljoie/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dítěte s kombinovaným postižením
Kateřina KULOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s narušenou komunikační schopností
Kamila Benešová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s narušenou komunikační schopností v Moravskoslezském kraji
Alžběta OKRAJKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace v rozvoji komunikační kompetence u žáků s mentálním postižením
Zuzana Vranková