Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti – Silvie Molková
Silvie Molková
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti
-
Communication Mix Analysis in the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu marketing a marketingové komunikace. Dále byla vypracována teoretická východiska pro zpracování praktické části. Dále je krátce popsána vybraná společnost. Cílem praktické části práce byla analýza komunikačního mixu. Praktická část obsahuje PESTE analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the communication mix analysis in the selected company. The theoretical part is focused on the definition of the marketing and marketing communications. Than were also described theoretical basis to process the practical part. Basic information about the selected company is defined. The aim of the practical part of the bachelor thesis was analysis of the current state of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Molková, Silvie. Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace rodinného podniku
Lucie SUKOVÁ -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Hájková -
Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky
Vendula Větrovcová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Semen Davydov -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kubátová -
Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz
Ondřej Jurášek