Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti – Silvie Molková
Silvie Molková
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti
-
Communication Mix Analysis in the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu marketing a marketingové komunikace. Dále byla vypracována teoretická východiska pro zpracování praktické části. Dále je krátce popsána vybraná společnost. Cílem praktické části práce byla analýza komunikačního mixu. Praktická část obsahuje PESTE analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the communication mix analysis in the selected company. The theoretical part is focused on the definition of the marketing and marketing communications. Than were also described theoretical basis to process the practical part. Basic information about the selected company is defined. The aim of the practical part of the bachelor thesis was analysis of the current state of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Molková, Silvie. Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace rodinného podniku
Lucie SUKOVÁ -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Hájková -
Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky
Vendula Větrovcová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Semen Davydov -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kubátová -
Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz
Ondřej Jurášek