Phuong Lan NGUYEN
Bachelor's thesis
Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Retail stores vietnamese community
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vymezit charakteristické znaky maloobchodních prodejen vietnamské komunity, zpracovat PEST analýzu a SWOT analýzu podnikání vietnamské komunity v maloobchodě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, kde v teoretické části jsou vymezeny pojmy jako obchod a maloobchod. Dále je zde vysvětleno okolí maloobchodního podniku, typy maloobchodních prodejen, fyzická dostupnost …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to define the characteristics of the retail outlets of the Vietnamese community, to develop a PEST analysis and SWOT analysis of the Vietnamese community's retail business. The thesis is divided into theoretical and practical parts, where the theoretical part defines the terms such as shop and retail. It also explains the environment of retail business, types of retail …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NGUYEN, Phuong Lan. Maloobchodní prodejny vietnamské komunity. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Phuong Lan NGUYEN -
Kino Pilotů: Art, komerce a místní komunita. Marketingová analýza kulturní instituce
Žaneta Polášková -
Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Phuong Lan NGUYEN -
Návrh marketingovej komunikácie pre vybraný maloobchod
Simona Brejková -
Návrhy strategií pro maloobchod s dárkovým zbožím
David Pleva -
Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě
Karolína Molková