Karolína Molková

Bakalářská práce

Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě

Risk Analysis of Marketing Activities of a Retail Company
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje rizika spojená s marketingovými aktivitami vybrané firmy. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se maloobchodu, marketingových aktivit a rizik. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané firmy, SWOT analýzu k posouzení vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix vybrané firmy, identifikaci rizik pomocí strukturovaného rozhovoru a jejich zhodnocení. V …více
Abstract:
The bachelor thesis analyses the risks associated with the marketing activities of the selected company. The theoretical part defines basic concepts related to retailing, marketing activities and risks. The practical part includes the characteristics of the selected firm, SWOT analysis to assess the internal and external environment, the marketing mix of the selected firm, identification of risks using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Taraba, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Molková, Karolína. Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě. Uherské Hradiště, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Management rizik / Management rizik