Integrace dětí s ADHD (hyperkinetická porucha) na málotřídních školách – Bc. Alena KUBÍČKOVÁ
Bc. Alena KUBÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
Integrace dětí s ADHD (hyperkinetická porucha) na málotřídních školách
Integration of children with ADHD (hyperkinetic disorder) at one-room schools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vhodností integrace dětí s ADHD (attention deficit hyperaktivity disorder) na málotřídních školách. Vysvětluje pojem ADHD, zaměřuje se na projevy, příčiny a diagnózu této poruchy. Uvádí možnosti reedukace a doporučená opatření pro vzdělávání žáků s ADHD. Nedílnou součástí práce je objasnění pojmu málotřídní škola, její fungování, nástin historie málotřídních škol a současné …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the suitability of integration of children with ADHD in small schools. It explains the term ADHD, focuses on the symptoms, causes and diagnosis of this disorder. It presents possibilities of re-education and recommended measures for education of pupils with ADHD. The explanation of the term ?small schools?, their running, the schema of history of these schools and their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2011
Accessible from:: 16. 12. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2012
- Supervisor: PhDr. Jana Swierkoszová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUBÍČKOVÁ, Alena. Integrace dětí s ADHD (hyperkinetická porucha) na málotřídních školách. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.12.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 12. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Přístupy k výuce témat souvisejících s předsudky a stereotypy v rámci výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ
Kristýna TANCEROVÁ -
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Monika Prchalová -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Výchovně vzdělávací přístupy k ústavní a ochranné výchově mladistvých
Jaromír Trávníček -
Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
Anna Hlavičková -
Příčiny přivádějící klienty k využití služeb azylového domu a jejich přístup k aktivnímu zapojení do řešení vlastní situace
Veronika NAWAROVÁ