Kamila Hlaváčková

Bachelor's thesis

Návrh online marketingové strategie e-shopu Thea a táta

Suggestion of an online marketing strategy for the e-shop Thea a táta
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje online marketingové strategii e-shopu s názvem Thea a táta, který doposud naplno nevyužíval potenciál dostupných marketingových nástrojů. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingem na internetu, nástroji online marketingu a e-commerce. V praktické části je e-shop Thea a táta představen a pomocí nástrojů Google Analytics, PageSpeed Insights a Přehledů na Instagramu …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the online marketing strategy of the e-shop Thea a táta, which has not fully utilized the potential of available marketing tools. The theoretical part deals with marketing, internet marketing, online marketing tools, and e-commerce. In the practical part, the Thea a táta e-shop is introduced, and an analysis of the previously used online marketing activities is conducted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2024
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Luboš Kreč

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93162