Návrh online marketingové strategie e-shopu Thea a táta – Kamila Hlaváčková
Kamila Hlaváčková
Bachelor's thesis
Návrh online marketingové strategie e-shopu Thea a táta
Suggestion of an online marketing strategy for the e-shop Thea a táta
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje online marketingové strategii e-shopu s názvem Thea a táta, který doposud naplno nevyužíval potenciál dostupných marketingových nástrojů. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingem na internetu, nástroji online marketingu a e-commerce. V praktické části je e-shop Thea a táta představen a pomocí nástrojů Google Analytics, PageSpeed Insights a Přehledů na Instagramu …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the online marketing strategy of the e-shop Thea a táta, which has not fully utilized the potential of available marketing tools. The theoretical part deals with marketing, internet marketing, online marketing tools, and e-commerce. In the practical part, the Thea a táta e-shop is introduced, and an analysis of the previously used online marketing activities is conducted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93162
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Luboš Kreč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93162
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová