Lucie ŠVAGERKOVÁ

Master's thesis

Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras

Project of assertion of demarketing tools in tourist trade in PLA Moravian karst
Anotácia:
Cílem práce je analyzovat cestovní ruch v CHKO Moravský kras a následně vytvořit projekt pro uplatnění nástrojů demarketingu, spojených s cestovním ruchem v CHKO Moravský kras, aby bylo možné snížit poptávku v jejich vybraných oblastech. Práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretickým poznatkům z marketingových a demarketingových aktivit cestovního ruchu. V druhé části je provedena …viac
Abstract:
The objective of my work is to analyse the tourist trade in PLA Moravian karst and then create a project of application of demarketing tools, which are bonded with the tourist trade in PLA Moravian karst, to be possible to reduce the demand in its selected areas. The work is devided into three parts. The first part is about the theoretical knowledge of marketing and demarketing activities of tourist …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21317

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVAGERKOVÁ, Lucie. Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe