Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras – Lucie ŠVAGERKOVÁ
Lucie ŠVAGERKOVÁ
Master's thesis
Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras
Project of assertion of demarketing tools in tourist trade in PLA Moravian karst
Anotácia:
Cílem práce je analyzovat cestovní ruch v CHKO Moravský kras a následně vytvořit projekt pro uplatnění nástrojů demarketingu, spojených s cestovním ruchem v CHKO Moravský kras, aby bylo možné snížit poptávku v jejich vybraných oblastech. Práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretickým poznatkům z marketingových a demarketingových aktivit cestovního ruchu. V druhé části je provedena …viacAbstract:
The objective of my work is to analyse the tourist trade in PLA Moravian karst and then create a project of application of demarketing tools, which are bonded with the tourist trade in PLA Moravian karst, to be possible to reduce the demand in its selected areas. The work is devided into three parts. The first part is about the theoretical knowledge of marketing and demarketing activities of tourist …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21317
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVAGERKOVÁ, Lucie. \textit{Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/02z3l5/.
Jak správně citovat práci
ŠVAGERKOVÁ, Lucie. Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingové komunikace na příkladu cestovní kanceláře EXIM tours
Andrea VAŠKOVÁ -
Projekt zlepšení marketingové komunikace nové cestovní kanceláře
Michaela Kalinová -
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu
Miloslav ONDILLA -
Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.
Aneta PAULUSOVÁ -
Online marketingové nástroje a jejich využití v hotelu: případová studie
Klára Vokolková -
Optimalizace marketingového mixu a komunikace vybrané cestovní kanceláře
Denisa Kubinová -
Udržitelný cestovní ruch v CHKO Moravský kras
Eliška Kopecká