CSR jako součást etického řízení vybrané firmy – Bc. Šárka FUČÍKOVÁ
Bc. Šárka FUČÍKOVÁ
Diplomová práce
CSR jako součást etického řízení vybrané firmy
CSR as Part of the Ethical Strategy of a Selected Company
Abstract:
This thesis deals with the problematic of the ethical governance and leadership in the company. It describes the necessity and the approaches to the business ethics in the paper and printing industry and in specific examples it evaluates the strategies of the selected companies. In the model firm, Graspo CZ, it analyses the business environment and the activities of the company and in the project part …víceAbstract:
Diplomová práce řeší problematiku etického řízení společností. Popisuje nezbytnost a přístupy k podnikatelské etice v oblasti papírenského a tiskařského průmyslu a na konkrétních příkladech hodnotí strategie vybraných firem. U modelové firmy Graspo CZ práce analyzuje podnikatelské prostředí i aktivity firmy a v projektové části navrhuje změnu komunikace a celkové vize firmy podle trendů v podnikatelské …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2012
Zveřejnit od: 14. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FUČÍKOVÁ, Šárka. CSR jako součást etického řízení vybrané firmy. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia