Využití nástrojů marketingového mixu pro založení mládežnického fotbalového kempu – Petr Zezulčík
Petr Zezulčík
Diplomová práce
Využití nástrojů marketingového mixu pro založení mládežnického fotbalového kempu
Utilization of the Instruments of Marketing Mix for Foundation of a Youth Football Camp
Anotace:
Hlavním cílem práce je vytvoření nového produktu s názvem Footbal camp 4all - prázdninového kempu pro děti ve věku 6-14 let, jehož hlavní náplní bude široký sportovní program se zaměřením na fotbal. Dále zjišťuji, zda by o tento produkt byl zájem a zda by byl podnikatelsky úspěšný. V práci využívám nástrojů marketingového mixu a pro získávání údajů metodu písemného dotazování.Z podnikatelského hlediska …víceAbstract:
The main goal is to create a new product called Football Camp 4all - a holiday camp for children aged 6-14 years, whose main task will be a broad sports program with a focus on football. Further explore is if this product will be interesting for people and if it could have a business success. At work I use the marketing mix of instruments and data acquisition method for a written interview.From a business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80028
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Ivo Táborský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEZULČÍK, Petr. \textit{Využití nástrojů marketingového mixu pro založení mládežnického fotbalového kempu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/03cnse/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková