Zavedení nového druhu piva na trh v České republice – Bc. Tomáš Brázda
Bc. Tomáš Brázda
Master's thesis
Zavedení nového druhu piva na trh v České republice
Introducing a new kind of beer to the market
Anotácia:
Brázda, T. Zavedení nového druhu piva na trh. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s pivem v Jihomoravském kraji a v Praze. Hlavním cílem práce je zjištění možnosti uplatnění nového druhu piva zrajícího v dubovém sudu od pravého třtinového rumu na trhu a následné doporučení nejvhodnějšího způsobu jeho uvedení na trh. Dalším cílem je poznat …viacAbstract:
This Master's thesis deals with the customers' behaviour on the beer market in South Moravia region and the capital city of Prague. The main goal is to ascertain the posibility of success in introducing new kind of beer. Another goal is to discover the characteristics of customers' behaviour, their relation to beer in general and furthermore the decisional process on the beer market in South Moravia …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží
Kateřina Oppeltová -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Ekonomické aspekty evidence skutečných majitelů
Lukáš Beer -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino
Názov
Vložil
Vložené
Práva